თემატურები

cN

გაკვეთილის თემის შინაარსი

საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა



1





2



3



4

5





1






2

             1-ლი სემესტრი

,,ისმინე სწავლის მძებნელო’’
 ილია ჭავჭავაძე–,,სიტყვა წინამძღვრიანთკარის სამეურნეო სკოლის გახსნაზე’’.
ენა–საერთო ძირის სიტყვების გან–
სხვავებული მნიშვნელობა.
დავით გურამიშვილი ,, სწავლა მოსწავლეთა’’ ენა: მსაზღვრელ–საზღვრულის ბრუნება

დავით გურამიშვლი,, სწავლა მოსწავლეთა’’ ენა: მსაზღვრელ– საზღვრულის ბრუნება

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა


სიტყვით საჩვენებელი გაკვეთილი

სულხან–საბას ,,სოფლის მაშენებელნი’’ , ეზოპე ,,ძაღლი , მელა და მამალი’’იგავ– არაკი, ალეგორია.
ენა:თხრობის ლაკონიურობა მოქმედების გამომხატველი სიტყვები. სულხან–საბას ქართული

სულხან–საბას,,ძალა ერთობისა’’
;;უგნური მცურავი’’,,გლახაკი და ქილა ერბო’’





5სთ



1


1



1


1

1



6სთ




1











17.09


18.09



19.09


20.09

21.09








24.09




ქარ.VII.4,7.8.10








































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა






3


4



5

6







1



2


3

,,კუ  და მორიელი’’,,კაცი და გველი’’
,,კეისრის მაგისტროსი’’
ენა:მოქმედების გამომხატველი ზმნები

ილია ჭავჭავაძე–,,ჩვენი ეხლანდელი ,,სიბრძნე–სიცრუე’’

სულხან–საბა ორბელიანი მოგზაურობა ევროპაში,მუხრან მაჭავარიანი–,,საბა’’

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
შემაჯამებელი სამუშაო


რა შეუძლიათ ლექსებს?


ლადო ასათიანი–,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი’’
ენა: ზუსტი სინონიმები,მიმართვა

ანა კალანდაძე–,,რა ვარ,სტვირი ვარ’’
ენა: ზუსტი სინონიმები ,მიმართვა

ომა წიკლაური–,, საფლავზე მოვა ლექსის ხე’’
ენა:ზუსტი სინონიმები




1


1


1



1



1


7სთ


1



1


1



25.09


26.09


27.09



28.09



01.10





02.10



03.10


04.10





ქარ.VII.7.8.10.
11.12.13.14.




















ქარ.VII.2,3,5,7,
8,9,10,11,12








































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

4


5



6

7.






1




2





3




4

ტიციან ტაბიძე–,, რია–რია’’
ენა:ზუსტი სინონიმები,მიმართვა

ბესიკ ხარანაული–,,ლექსები’’
ენა:ზუსტი სინონიმები,სასვენი ნიშნები თეთრ ლექსში

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა განხილვა


ფანტაზიის გაკვეთილი ანუ როგორ იწერება ლიტერატურული ზღაპარი

გ. პეტრიაშვილი–,,პატარა დინოზავრი’’
ენა:ჩართული სიტყვები და გამოთქმები

გ.პეტრიაშვილი–,, პატარა დინოზავრი’’
ენა: ჩართული სიტყვები და გამოთქმები.სხვათა სიტყვის გადმოცემა

გ.პეტრიაშვილი–,,თეთრსულელა’’
ენა:ჩართული სიტყვები და გამოთქმები.სხვათა სიტყვის გადმოცემა

პარაგრაფის შეჯამება


1

1



1

1



5სთ


1




1





1




1


05.10

8.10



9.10

10.10






11.10




12.10





15.10




16.10
















ქარ.VII.7,8,9,10,11,
12,13,14














































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

5





1



2






3







4

5

6

წერითი დავალებების კითხვა განხილვა


    თვალსაზრისი

ი.გოგებაშვილი–,, ბურჯი ეროვნებისა’’
ენა:უნახავი მოქმედების გამოხატვა

ი.გოგებასვილი–,, რანი ვიყავით გუშინ’’
ენა მიზეზშედეგობრივი ურთიერთმიმართების გამომხატველი სიტყვები და კავშირები

უმბერტო ეკო–,,წიგნი თუ კომპიუტერი?’’
ენა:უნახავი მოქმედების გამოხატვა.მიზეზშედეგობრივი ურთიერთმიმართების გამომხატველი სიტყვები და კავშირები

პარაგრაფის შეჯამება

შემაჯამებელი წერა N1

წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა

1



5



1

1






1







1

1

1

17.10







18.10

19.10






22.10







23.10

24.10

25.10










ქარ.VII.4.5.7.8.10.
11.12.13.14








































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა




1


2



3



4

5







1


2



3

ბალადა–ლექსად გადმოცემული ამბავი

,,თავფარავნელი ჭაბუკი’’
ენა:ნასახელარი ზმნების წარმოება

,,თავფარავნელი ჭაბუკი’’
ენა: ნასახელარი ზმნების წარმოება,მართლწერა,პუნქტუაცია

,,თავფარავნელი ჭაბუკი’’
ენა:მართლწერა–დარღვევები ლექსის ფორმის გამო,პუნქტუაცია

პრაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
შემაჯამებელი სამუშაოN 2


ხალხური ლეგენდა–პოეტური შთაგონების წყარო

ილია ჭავჭავაძის,,ბაზალეთის ტბა’’
ენაა:სხვათა ნათქვამის გადმოცემა

ილია ჭავჭავაძე,,ბაზალეთის ტბა’’
ენა:პირის ნიშნები


წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა



5სთ


1


1



1



1

1

1




3სთ


1


1

1








26.10


29.10



30.10



31.10

1.11

2.11







5.11


6.11

7.11










ქარ.VII.7,8,9,10,11,
12,13
















ქარ.VII.7,8,9,11








































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა



1




2




3





4

5






1



2




   კავშირი ბუნებასთან

ვაჟა–ფშაველა–,,ხმელი წიფელი’’(I ნაწილი)
ენა:მხატვრული ენა,ლექსიკა და ფრაზეოლოგია,ნაწილაკი,,დიაღ’’

ვაჟა–ფშაველა–,,ხმელი წიფელი’’(II ნაწილი)
ენა:როგორ გამოიხატება შედარება;
ორი სიტყვის ერთად ბრუნება

ვაჟა–ფსაველას,,იას უთხარით ტურფასა’’,ნ.ბარათაშვილის,,ცისა ფერს’’
ენა:ლექსიკა.ორი სიტყვის ერტად ბრუნება,პუნქტუაცია

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა


სიმღერებად ქცეული ლექსები


ანა კალანდაძე–,,საქართველოო ლამაზო’’
ენა: ზმნის ფუნქცია ,დანიშნულება

მედეა კახიძე–,, ჩემი მიწის სადღერგრძელო’’
ენა: ზმნისწინის ფუნქცია

5სთ



1


1




1





1

1



8


1



1





8.11


9.11




12.11





13.11

14.11






15.11



16.11









ქარ.VII.7.8.9.10.11.
12.13.14



















ქარ.VII. 7.8.9.10.11.
12.13.14









































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

3



4


5


6


7


8

9





1




2


3

მურმან ლებანიძე –,,სამშობლო’’,
,,ბევრს არ დაგპირდები’’
ენა:ზმნისწინის ფუნქცია

აკ.წერეთელი–,,სულიკო’’
ენა:ზმნიწინის ფუნქცია

ვაჟა–ფშაველა–,, სამეფოს სიმღერა’’
ენა:ზმნისწინის ფუნქცია

შემაჯამებელი წერა N 2


დავით გურამიშვილი–,,დინარი’’
ენატირეს დანიშნულება

პარაგრაფის შეჯამება

წერთი დავალებების კითხვა–განხილვა 


                წერილი

ნ.ბარათაშვილი–,,თიკო ორბელიანისადმი’’
ენა: პარონიმები,სხვათა სიტყვის გამოხატვა

ნ, ბარათაშვილი–,, სული ობოლი’’
ენა:ლექსიკა(,,ელტვის’’ზმნა)

წერილის ნიმუშები
ენა:პარონიმები,სხვათა სიტყვის გამოხატვა

1



1


1


1


1


1

1



5სთ

1




1


1

19.11



20.11


21.11


22.11


23.11


26.11

27.11





28.11




29.11


30.11
























ქარ.VII.7.8.9.10.11.
12.13.14









































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

4

5





1



2



3





4



5



6

7

8



პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა


           ჩემი ოჯახი

ნ.დუმბაძე–,,სისხლი’’
ენა :ლექსიკა და ფრაზეოლოგია

ნ.დუმბაძე–,,სისხლი’’
ენა:რთული სიტყვების,ზმნის საწყისი ფორმა

ნ.დუმბაძე–,,სისხლი’’
მარტივი და რთული წინადადებების მონაცვლეობა, მიმართვის ფორმები,მართლწერა,როგორ გადმოიცემა ფიქრი

რ.ინანიშვილი–,,ჩიტების გამომზამთრებელი’’
ენა:უცხო სიტყვები(ლექსიკა)

რ.ინანიშვილი–,,ჩიტების გამომზამთრებელი’’
ენა:ლექსიკა(უცხო სიტყვები)

შემაჯამებელი წერა N 3

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა






1

1



7სთ

1


1



1






1



1



1

1


1

03.12

04.12





05.12


06.12



7.12






10.12



11.12



12.12

13.12


14.12























ქარ.VII.7.8.9.10.11.
12.13.14









































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა



1



2

3


4



5






1


2

3





4


5

           ჩემი სკოლა

რ.ინანიშვილი–,,დამრიგებელი’’
ენა:რიცხვითი სახელი არსებითი სახელის როლში

დისკუსია სეთავაზებულ თემაზე

შ.ბერძენიშვილი–,,ზარი’’
ენა; ორი სახელის ერთად ბრუნება

შ.ბერძენიშვილი–,, დამნაშავე დასჯილია’’
ენა:სინტაქსი, პუნქტუაცია

წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა


        პოეზია და მუსიკა


გ.ტაბიძე–,,ეს მშობლიური ქარია’’
ენა:ხმოვნები და ლექსის ჟღერადობა
შემაჯამებელი წერა N4

გ,ტაბიძე–,,ატმის რტოო,დაღალულო რტოო’’ხმოვნები და ლექსის ჟღერადობა

გ.ტაბიძე ,,გაგონდება თუ არა’’თანხმოვანთა თანახმიერება,ალიტერაცია

გ.ტაბიძე,,მზეო თიბათვისა’’
თანხმოვანთა თანახმიერება,ალიტერაცია

5სთ

1



1

1


1



1



6სთ


1


1



1



1


1



17.12



18.12

19.12


20.12



21.12






24.12


25.12



26.12



27.12


28.12







ქარ.VII.2.4.5.6.7.
8.9.10.11.12.
13,14









































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა






1




2


3

4






1


2


3



4


5

                  II–სემესტრი
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავ.კითხვა–განხილვა
                 პოზიცია

ილია ჭავჭავაძე–,,რა გითხარათ, რით გაგახაროთ’’
ენა:რიტორიკული შეკითხვა ,შეძახილი.

ვაჟა–ფშაველა–,,ენა’’
ენა:,,ბოლოდგან’’ფორმა

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა


    მკითხველის თეატრი

რ.ინანიშვილის–,,ტყის შვილები’’
ენა:ბოლომოკვეცილი სიტყვა

რ.ინანიშვილის–,,ტყის შვილები’’
ენა:საკუთარი სახელები

რ.ინანიშვილი–,,ტყის შვილები’’(ჯგუფური მუშაობა)
ენა:ხმოვან მონაცვლე ზმნების დაწერილობა

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა


1
1

4სთ


1


1


1

 1



5სთ

1


1


1




1

1


21.01
22.01




23 01


24.01


25.01

28.01





29.01


30.01


31.01




1.02

4.02








ქარ.VII.4,7,8,9,
10.














ქარ.VII.7.8.9.
11.12.13.14








































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა






1




 2



 3



 4


5



6




7

8

9

პერსონაჟის პორტრეტი ანუ რატომ აღწერენ მწერლები ადამინის გარეგნობას დამის საცხვრობელ გარემოს

ილია ჭავჭავაძე–,,კაცია–ადამიანი?!’’(1თავი)
ენა:როგორ შევადგინოთ ლექსიკონი

,,კაცია–ადამიანი?!’’(2 თავი)
ენა:ნაზმნარი ზედსართავი სახელები

,,კაცია–ადამიანი?!’’(2 თავი)
ენა: ზედსართავი სახელის დანიშნულება

შემაჯამებელი წერა N 5


,,კაცია –ადამიანი?!’’(3 თავი)
ენა:სხვათა სიტყვის ნაწილაკების გამოყენება

,,კაცია –ადამიანი’?!’(3თავი)
ენა: როდის არ გამოიყენება სიმრავლე მრავლობითის ფორმებით

,,კაცია –ადამიანი?!’’(5 თავი)

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა

შემაჯამებელი სამუშაო N 1


8სთ




1





1


1



1



1



1



1

1


1






05.02





06.02


07.02



08.02



11.02



12.02



13.01

14.02


15.02

















ქარ.VII.7.8.9.
11.12.13.14








































N

გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა





1





2





3



4


5

6






1

ლიტერატურული პარალელი ანუ კიდევ ერთი პერსონაჟის პორტრეტი

ალფონს დოდე ,,ტარტარენ ტარასკონელის უჩვეულო თავგადასავალი’’( 1 თავი),,ბაობაბის ბაღი’’
ენა: ლექსიკა,სინტაქსი და სტილი

,,ქალაქი ტარასკონი და ქუდზე მონადირენი’’(2 თავი)
ენა:,,ოსან’’ დაბოლოება. ქონების გამომხატველი სახელების წარმოება

,,ორი ტარტარენი’’
ენა: რიტორიკული შეძახილი, პუნქტუაცია

ლუარსაბისა და ტარტარენის შედარებითი დახასიათება

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა


როგორ ვიკითხოთ სასწავლო–საინფორმაციო ლიტერეტურა

გაცნობისა და შესწავლის მიზნით კითხვა(იაკობ გოგებაშვილის ტექსტი)




6სთ


1





1





1



1


1

1



5სთ


1





18.02





19.02





20.02



21.02


22.02

25.02






26.02













ქარ.VII.7.8.9.
10.11.12.13.14








































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

 2


 3




4

5







1



2


3


4


5


6

შოთა ძიძიგური –,,ენის წარმოშობა’’
ენა: ფაქტი და მისი შეფასება

შოთა ძიძიგური ,,ენის წარმოშობა’’
ენა:ნაწილაკი თურმე.განმაზოგადებელიჩართულები ტექსტში

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა –
განხილვა

შემაჯამებელი სამუშაო N 2


რისთვის წერენ მემუარებს

ნიკო ბაგრატიონი–,,ბურებთან’’
ენა:კუთვნილების გამოხატვის საშუალებანი:ლექსიკა

ნიკო ბაგრატიონი–,,ბურებთან’’
ენა:მართლწერის საკითხები

შემაჯამებელი წერა N6


ნიკო ბაგრატიონი –,,ბურებთან’’
ენა:მართლწერის საკითხები

ნიკო ბაგრატიონი –,,ბურებთან’’
ენა:მართლწერის საკითხები

ნიკო ბაგრატიონი –,,ბურებთან’’
ენა:მართლწერის საკითხები




1


1




1

1


1




1



1


1


1


1


1

27.02


28.02




01.03

04.03


05.03


7სთ

06.03



07,03


11.03


12.03


13.03


14.03




 ქარ.VII.7.8.9.
10.11.12.13.14























ქარ.VII.7.8.9.
10.11.12.13.14








































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

6

7





1




2


3


4



5



6

7

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა


        ისტორიული პოემა

აკ.წერეთელი–,,თორნიკე ერისთავი’’(შესავალი, I-თავი)
ენა: მეტყველების გამომხატველი ზმნები,ომონიმები,ფრაზეოლოგია

,,თორნიკე ერისთავი’’(II-თავი)
ენა:განსაზღვრება ეპითეტები

,,თორნიკე ერისთავი’’(III-თავი)
ენა:განსაზღვრება ეპითეტები

,,თორნიკე ერისთავი’’(IV-თავი)
ენა:მეტყველების გამომხატველი ზმნები,განსაზღვრება ეპითეტები

 ,,თორნიკე ერისთავი’’(IV-თავი)
ენა:მეტყველების გამომხატველი ზმნები,განსაზღვრება ეპითეტები

,,თორნიკე ერისთავი’’(V-VI-VII)

წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა





1

1


25სთ


1




1


1


1



1



1

1




15.03

18.03





19.03




20.03


21.03


22.03



25.03



26.03

27.03
























ქარ.VII.7.8.9.
10.11.12.13.14








































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

8




9

10

11

12


13

14

15

16

17


18

19


20

21


22

23

 ,,თორნიკე ერისთავი’’(მე–2 კარი 1–2 თავები)
ენა:კუთვნილებითი ნაცვალსახელების მართლწერა

,,თორნიკე ერისთავი’’(III–თავი)

,,თორნიკე ერისთავი’’(IVთავი)

 ,,თორნიკე ერისთავი’’(III– კარი, I– თავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(II–თავი)

,,თორნიკე ერისთავი’’(II–თავი

,,თორნიკე ერისთავი’’(III_IV–თავები)
,,თორნიკე ერისთავი’’(IV_V თავები)

,,თორნიკე ერისთავი’’(V–თავი)

შემაჯამებელი წერა N 7

,,თორნიკე ერისთავი’’(VIთავი)

,,თორნიკე ერისთავი’’(IV –კარი I–თავი)

,,თორნიკე ერისთავი’’(II თავი)

,,თორნიკე ერისთავი’’(III თავი)

,,თორნიკე ერისთავი’’(IV–თავი)

,,თორნიკე ერისთავი’’(ტექსტი მთლიანად)

1




1

1

1

1

1

1

1

1

1

1


1

1

1

1


1

28.03




29.03

1.04

2.04

3.04

04.04

05.04

08.04

09.04

10.04

11.04

12.04


15.04

16.04

17.04


18.04









































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

 23




24

25









1



2






3


4


5

 აკ,წერეთლის ,,თორნიკე ერისთავი’’ და გიორგი მთაწმინდელის,, იოანეს და ექვთიმეს ცხოვრება’’

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა განხილვა




ვისწავლოთ გზამკვლევის შედგენა


,,ათონი’’(გზამკვლევი)
ენა: დარგობრივი ლექსიკა,შედგენილი ტერმინები

,,ათონი’’(გზამკვლევი სამეცნიერო– საინფორმაციო ტექსტი)
ენა:დარგობრივი ლექსიკონები,შედგენილი ტერმინები

,,ათონი’’(გზამკვლევი სამეცნიერო– საინფორმაციო ტექსტი)

,,ათონი’’(გზამკვლევი სამეცნიერო– საინფორმაციო ტექსტი)

,,ათონი’’(გზამკვლევი სამეცნიერო– საინფორმაციო ტექსტი)



1




1


1





8სთ


1



1





1


1


1

19.04




22.04


23.04








24.04



25.04





30.04


1.05


02.05

























ქარ.VII.1,2,3,4,
5,7,8,9,10,11,
12,13,14.








































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

6

7

8

9






1




2


3


4


5


6

7

 პარაგრაფის განხილვა

შემაჯამებელი წერა N 8

პროექტის გაცნობა –განხილვა

პროექტის გაცნობა–განხილვა


ვიცით თუ არა სავეფხისტყაოსნე წერა–კითხვა


ოტია იოსელიანი–,,ჩემი ვეფხისტყაოსანი’’
(კითხვის სტრატეგიები)

ოტია იოსელიანი–,,ჩემი ვეფხისტყაოსანი’’

ოტია იოსელიანი–,,ჩემი ვეფხისტყაოსანი’’

,,ვეფხისტყაოსანი’’–,,თათბირი ფრიდონისა’’

,,ვეფხისტყაოსანი’’–,,თათბირი ავთანდილისა’’

,,ვეფხისტყაოსანი’’–,,თათბირი ტარიელისა’’

,,ვეფხისტყაოსანი’’–,,თათბირი
ტარიელისა’’





1

1

1

1


10სთ





1


1


1


1



1


1


1

03.05

6.05

7.05

8.05




9.05



10.05


13.05


14.05


15.05


16.05


17.05


20/05


















ქარ.VII.7,8,9,10,11,12,13,14.








































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა

8


9

 10








1



2


3



4


5


6

 ,,ვეფხისტყაოსანი’’
ნართანიანი მრავლობითი პოემაში

პარაგრაფის შეჯამება

წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა





    სიბრძნის ძიებაში

სულხან–საბა ორბელიანი ,,უნაღვლოთა მძებნელი’’
ენა: ,,თურმე ,,თურმე’’

,,უნაღვლოთა მძებნელი’’

ვაჟა–ფშაველა–,,კლდემ მხოლოდ ერთხელ თქვა’’
ენა:მსაზღვრელ–საზღვრული

ვაჟა–ფშაველა–,,კლდემ მხოლოდ ერთხელ თქვა’’

ვაჟა–ფშაველა–,,კლდემ მხოლოდ ერთხელ თქვა’’

პარაგრაფის შეჯამება

1


1

1








1



1

1



1


1


1

21.05


22.05

23.05








24.04



27.05

28.05



29.05


30.05


31.05






















ქარ.VII.7,8,9,10








































N
გაკვეთილის თემის შინაარსი
საათების რაო–ბა
ჩატარე–
ბის თარიღი
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
შენიშვნა



1

2

3

4

5

          გამეორება

შემაჯამებელი წერა N 9

გამეორება

გამეორება

გამეორება

გამეორება



























1

1

1

1

1

5სთ

03.06

4.06

5.06

6.06

7.06
10.06
11.06 12.06
13.06 14.06




































No comments:

Post a Comment

პორთველიო

კვლევა