cN
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
5
1
2
|
1-ლი სემესტრი
,,ისმინე სწავლის მძებნელო’’
ილია ჭავჭავაძე–,,სიტყვა
წინამძღვრიანთკარის სამეურნეო სკოლის გახსნაზე’’.
ენა–საერთო ძირის სიტყვების გან–
სხვავებული მნიშვნელობა.
დავით გურამიშვილი ,, სწავლა მოსწავლეთა’’ ენა: მსაზღვრელ–საზღვრულის
ბრუნება
დავით გურამიშვლი,, სწავლა მოსწავლეთა’’ ენა: მსაზღვრელ–
საზღვრულის ბრუნება
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
სიტყვით საჩვენებელი გაკვეთილი
სულხან–საბას ,,სოფლის მაშენებელნი’’ , ეზოპე ,,ძაღლი
, მელა და მამალი’’იგავ– არაკი, ალეგორია.
ენა:თხრობის ლაკონიურობა მოქმედების გამომხატველი
სიტყვები. სულხან–საბას ქართული
სულხან–საბას,,ძალა ერთობისა’’
;;უგნური მცურავი’’,,გლახაკი და ქილა ერბო’’
|
5სთ
1
1
1
1
1
6სთ
1
|
17.09
18.09
19.09
20.09
21.09
24.09
|
ქარ.VII.4,7.8.10
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
3
4
5
6
1
2
3
|
,,კუ და მორიელი’’,,კაცი
და გველი’’
,,კეისრის მაგისტროსი’’
ენა:მოქმედების გამომხატველი ზმნები
ილია ჭავჭავაძე–,,ჩვენი ეხლანდელი ,,სიბრძნე–სიცრუე’’
სულხან–საბა ორბელიანი მოგზაურობა ევროპაში,მუხრან
მაჭავარიანი–,,საბა’’
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
შემაჯამებელი სამუშაო
რა შეუძლიათ ლექსებს?
ლადო ასათიანი–,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი’’
ენა: ზუსტი სინონიმები,მიმართვა
ანა კალანდაძე–,,რა ვარ,სტვირი ვარ’’
ენა: ზუსტი სინონიმები ,მიმართვა
ომა წიკლაური–,, საფლავზე მოვა ლექსის ხე’’
ენა:ზუსტი სინონიმები
|
1
1
1
1
1
7სთ
1
1
1
|
25.09
26.09
27.09
28.09
01.10
02.10
03.10
04.10
|
ქარ.VII.7.8.10.
11.12.13.14.
ქარ.VII.2,3,5,7,
8,9,10,11,12
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
4
5
6
7.
1
2
3
4
|
ტიციან ტაბიძე–,, რია–რია’’
ენა:ზუსტი სინონიმები,მიმართვა
ბესიკ ხარანაული–,,ლექსები’’
ენა:ზუსტი სინონიმები,სასვენი ნიშნები თეთრ ლექსში
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა განხილვა
ფანტაზიის გაკვეთილი ანუ როგორ იწერება ლიტერატურული
ზღაპარი
გ. პეტრიაშვილი–,,პატარა დინოზავრი’’
ენა:ჩართული სიტყვები და გამოთქმები
გ.პეტრიაშვილი–,, პატარა დინოზავრი’’
ენა: ჩართული სიტყვები და გამოთქმები.სხვათა სიტყვის
გადმოცემა
გ.პეტრიაშვილი–,,თეთრსულელა’’
ენა:ჩართული სიტყვები და გამოთქმები.სხვათა სიტყვის
გადმოცემა
პარაგრაფის შეჯამება
|
1
1
1
1
5სთ
1
1
1
1
|
05.10
8.10
9.10
10.10
11.10
12.10
15.10
16.10
|
ქარ.VII.7,8,9,10,11,
12,13,14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
5
1
2
3
4
5
6
|
წერითი დავალებების კითხვა განხილვა
თვალსაზრისი
ი.გოგებაშვილი–,, ბურჯი ეროვნებისა’’
ენა:უნახავი მოქმედების გამოხატვა
ი.გოგებასვილი–,, რანი ვიყავით გუშინ’’
ენა მიზეზშედეგობრივი ურთიერთმიმართების გამომხატველი
სიტყვები და კავშირები
უმბერტო ეკო–,,წიგნი თუ კომპიუტერი?’’
ენა:უნახავი მოქმედების გამოხატვა.მიზეზშედეგობრივი
ურთიერთმიმართების გამომხატველი სიტყვები და კავშირები
პარაგრაფის შეჯამება
შემაჯამებელი წერა N1
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
|
1
5
1
1
1
1
1
1
|
17.10
18.10
19.10
22.10
23.10
24.10
25.10
|
ქარ.VII.4.5.7.8.10.
11.12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
5
1
2
3
|
ბალადა–ლექსად გადმოცემული ამბავი
,,თავფარავნელი ჭაბუკი’’
ენა:ნასახელარი ზმნების წარმოება
,,თავფარავნელი ჭაბუკი’’
ენა: ნასახელარი ზმნების წარმოება,მართლწერა,პუნქტუაცია
,,თავფარავნელი ჭაბუკი’’
ენა:მართლწერა–დარღვევები ლექსის ფორმის გამო,პუნქტუაცია
პრაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
შემაჯამებელი სამუშაოN 2
ხალხური ლეგენდა–პოეტური შთაგონების წყარო
ილია ჭავჭავაძის,,ბაზალეთის ტბა’’
ენაა:სხვათა ნათქვამის გადმოცემა
ილია ჭავჭავაძე,,ბაზალეთის ტბა’’
ენა:პირის ნიშნები
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
|
5სთ
1
1
1
1
1
1
3სთ
1
1
1
|
26.10
29.10
30.10
31.10
1.11
2.11
5.11
6.11
7.11
|
ქარ.VII.7,8,9,10,11,
12,13
ქარ.VII.7,8,9,11
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
5
1
2
|
კავშირი
ბუნებასთან
ვაჟა–ფშაველა–,,ხმელი წიფელი’’(I ნაწილი)
ენა:მხატვრული ენა,ლექსიკა და ფრაზეოლოგია,ნაწილაკი,,დიაღ’’
ვაჟა–ფშაველა–,,ხმელი წიფელი’’(II ნაწილი)
ენა:როგორ გამოიხატება შედარება;
ორი სიტყვის ერთად ბრუნება
ვაჟა–ფსაველას,,იას უთხარით ტურფასა’’,ნ.ბარათაშვილის,,ცისა
ფერს’’
ენა:ლექსიკა.ორი სიტყვის ერტად ბრუნება,პუნქტუაცია
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა
სიმღერებად ქცეული ლექსები
ანა კალანდაძე–,,საქართველოო ლამაზო’’
ენა: ზმნის ფუნქცია ,დანიშნულება
მედეა კახიძე–,, ჩემი მიწის სადღერგრძელო’’
ენა: ზმნისწინის ფუნქცია
|
5სთ
1
1
1
1
1
8
1
1
|
8.11
9.11
12.11
13.11
14.11
15.11
16.11
|
ქარ.VII.7.8.9.10.11.
12.13.14
ქარ.VII. 7.8.9.10.11.
12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
3
4
5
6
7
8
9
1
2
3
|
მურმან ლებანიძე –,,სამშობლო’’,
,,ბევრს არ დაგპირდები’’
ენა:ზმნისწინის ფუნქცია
აკ.წერეთელი–,,სულიკო’’
ენა:ზმნიწინის ფუნქცია
ვაჟა–ფშაველა–,, სამეფოს სიმღერა’’
ენა:ზმნისწინის ფუნქცია
შემაჯამებელი წერა N 2
დავით გურამიშვილი–,,დინარი’’
ენატირეს დანიშნულება
პარაგრაფის შეჯამება
წერთი დავალებების კითხვა–განხილვა
წერილი
ნ.ბარათაშვილი–,,თიკო ორბელიანისადმი’’
ენა: პარონიმები,სხვათა სიტყვის გამოხატვა
ნ, ბარათაშვილი–,, სული ობოლი’’
ენა:ლექსიკა(,,ელტვის’’ზმნა)
წერილის ნიმუშები
ენა:პარონიმები,სხვათა სიტყვის გამოხატვა
|
1
1
1
1
1
1
1
5სთ
1
1
1
|
19.11
20.11
21.11
22.11
23.11
26.11
27.11
28.11
29.11
30.11
|
ქარ.VII.7.8.9.10.11.
12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
4
5
1
2
3
4
5
6
7
8
|
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა
ჩემი ოჯახი
ნ.დუმბაძე–,,სისხლი’’
ენა :ლექსიკა და ფრაზეოლოგია
ნ.დუმბაძე–,,სისხლი’’
ენა:რთული სიტყვების,ზმნის საწყისი ფორმა
ნ.დუმბაძე–,,სისხლი’’
მარტივი და რთული წინადადებების მონაცვლეობა, მიმართვის
ფორმები,მართლწერა,როგორ გადმოიცემა ფიქრი
რ.ინანიშვილი–,,ჩიტების გამომზამთრებელი’’
ენა:უცხო სიტყვები(ლექსიკა)
რ.ინანიშვილი–,,ჩიტების გამომზამთრებელი’’
ენა:ლექსიკა(უცხო სიტყვები)
შემაჯამებელი წერა N 3
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა
|
1
1
7სთ
1
1
1
1
1
1
1
1
|
03.12
04.12
05.12
06.12
7.12
10.12
11.12
12.12
13.12
14.12
|
ქარ.VII.7.8.9.10.11.
12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
|
ჩემი სკოლა
რ.ინანიშვილი–,,დამრიგებელი’’
ენა:რიცხვითი სახელი არსებითი სახელის როლში
დისკუსია სეთავაზებულ თემაზე
შ.ბერძენიშვილი–,,ზარი’’
ენა; ორი სახელის ერთად ბრუნება
შ.ბერძენიშვილი–,, დამნაშავე დასჯილია’’
ენა:სინტაქსი, პუნქტუაცია
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
პოეზია
და მუსიკა
გ.ტაბიძე–,,ეს მშობლიური ქარია’’
ენა:ხმოვნები და ლექსის ჟღერადობა
შემაჯამებელი წერა N4
გ,ტაბიძე–,,ატმის რტოო,დაღალულო რტოო’’ხმოვნები და
ლექსის ჟღერადობა
გ.ტაბიძე ,,გაგონდება თუ არა’’თანხმოვანთა თანახმიერება,ალიტერაცია
გ.ტაბიძე,,მზეო თიბათვისა’’
თანხმოვანთა თანახმიერება,ალიტერაცია
|
5სთ
1
1
1
1
1
6სთ
1
1
1
1
1
|
17.12
18.12
19.12
20.12
21.12
24.12
25.12
26.12
27.12
28.12
|
ქარ.VII.2.4.5.6.7.
8.9.10.11.12.
13,14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
1
2
3
4
5
|
II–სემესტრი
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავ.კითხვა–განხილვა
პოზიცია
ილია ჭავჭავაძე–,,რა გითხარათ, რით გაგახაროთ’’
ენა:რიტორიკული შეკითხვა ,შეძახილი.
ვაჟა–ფშაველა–,,ენა’’
ენა:,,ბოლოდგან’’ფორმა
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა
მკითხველის
თეატრი
რ.ინანიშვილის–,,ტყის შვილები’’
ენა:ბოლომოკვეცილი სიტყვა
რ.ინანიშვილის–,,ტყის შვილები’’
ენა:საკუთარი სახელები
რ.ინანიშვილი–,,ტყის შვილები’’(ჯგუფური მუშაობა)
ენა:ხმოვან მონაცვლე ზმნების დაწერილობა
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
|
1
1
4სთ
1
1
1
1
5სთ
1
1
1
1
1
|
21.01
22.01
23 01
24.01
25.01
28.01
29.01
30.01
31.01
1.02
4.02
|
ქარ.VII.4,7,8,9,
10.
ქარ.VII.7.8.9.
11.12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
|
პერსონაჟის პორტრეტი ანუ რატომ აღწერენ მწერლები ადამინის
გარეგნობას დამის საცხვრობელ გარემოს
ილია ჭავჭავაძე–,,კაცია–ადამიანი?!’’(1თავი)
ენა:როგორ შევადგინოთ ლექსიკონი
,,კაცია–ადამიანი?!’’(2 თავი)
ენა:ნაზმნარი ზედსართავი სახელები
,,კაცია–ადამიანი?!’’(2 თავი)
ენა: ზედსართავი სახელის დანიშნულება
შემაჯამებელი წერა N 5
,,კაცია –ადამიანი?!’’(3 თავი)
ენა:სხვათა სიტყვის ნაწილაკების გამოყენება
,,კაცია –ადამიანი’?!’(3თავი)
ენა: როდის არ გამოიყენება სიმრავლე მრავლობითის ფორმებით
,,კაცია –ადამიანი?!’’(5 თავი)
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
შემაჯამებელი სამუშაო N 1
|
8სთ
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
05.02
06.02
07.02
08.02
11.02
12.02
13.01
14.02
15.02
|
ქარ.VII.7.8.9.
11.12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
5
6
1
|
ლიტერატურული პარალელი ანუ კიდევ ერთი პერსონაჟის
პორტრეტი
ალფონს დოდე ,,ტარტარენ ტარასკონელის უჩვეულო თავგადასავალი’’(
1 თავი),,ბაობაბის ბაღი’’
ენა: ლექსიკა,სინტაქსი და სტილი
,,ქალაქი ტარასკონი და ქუდზე მონადირენი’’(2 თავი)
ენა:,,ოსან’’ დაბოლოება. ქონების გამომხატველი სახელების
წარმოება
,,ორი ტარტარენი’’
ენა: რიტორიკული შეძახილი, პუნქტუაცია
ლუარსაბისა და ტარტარენის შედარებითი დახასიათება
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა–განხილვა
როგორ ვიკითხოთ სასწავლო–საინფორმაციო ლიტერეტურა
გაცნობისა და შესწავლის მიზნით კითხვა(იაკობ გოგებაშვილის
ტექსტი)
|
6სთ
1
1
1
1
1
1
5სთ
1
|
18.02
19.02
20.02
21.02
22.02
25.02
26.02
|
ქარ.VII.7.8.9.
10.11.12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
2
3
4
5
1
2
3
4
5
6
|
შოთა ძიძიგური –,,ენის წარმოშობა’’
ენა: ფაქტი და მისი შეფასება
შოთა ძიძიგური ,,ენის წარმოშობა’’
ენა:ნაწილაკი თურმე.განმაზოგადებელიჩართულები ტექსტში
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა –
განხილვა
შემაჯამებელი სამუშაო N 2
რისთვის წერენ მემუარებს
ნიკო ბაგრატიონი–,,ბურებთან’’
ენა:კუთვნილების გამოხატვის საშუალებანი:ლექსიკა
ნიკო ბაგრატიონი–,,ბურებთან’’
ენა:მართლწერის საკითხები
შემაჯამებელი წერა N6
ნიკო ბაგრატიონი –,,ბურებთან’’
ენა:მართლწერის საკითხები
ნიკო ბაგრატიონი –,,ბურებთან’’
ენა:მართლწერის საკითხები
ნიკო ბაგრატიონი –,,ბურებთან’’
ენა:მართლწერის საკითხები
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
27.02
28.02
01.03
04.03
05.03
7სთ
06.03
07,03
11.03
12.03
13.03
14.03
|
ქარ.VII.7.8.9.
10.11.12.13.14
ქარ.VII.7.8.9.
10.11.12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
6
7
1
2
3
4
5
6
7
|
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა
ისტორიული
პოემა
აკ.წერეთელი–,,თორნიკე ერისთავი’’(შესავალი, I-თავი)
ენა: მეტყველების გამომხატველი ზმნები,ომონიმები,ფრაზეოლოგია
,,თორნიკე ერისთავი’’(II-თავი)
ენა:განსაზღვრება ეპითეტები
,,თორნიკე ერისთავი’’(III-თავი)
ენა:განსაზღვრება ეპითეტები
,,თორნიკე ერისთავი’’(IV-თავი)
ენა:მეტყველების გამომხატველი ზმნები,განსაზღვრება
ეპითეტები
,,თორნიკე
ერისთავი’’(IV-თავი)
ენა:მეტყველების გამომხატველი ზმნები,განსაზღვრება
ეპითეტები
,,თორნიკე ერისთავი’’(V-VI-VII)
წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა
|
1
1
25სთ
1
1
1
1
1
1
1
|
15.03
18.03
19.03
20.03
21.03
22.03
25.03
26.03
27.03
|
ქარ.VII.7.8.9.
10.11.12.13.14
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
|
,,თორნიკე
ერისთავი’’(მე–2 კარი 1–2 თავები)
ენა:კუთვნილებითი ნაცვალსახელების მართლწერა
,,თორნიკე ერისთავი’’(III–თავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(IVთავი)
,,თორნიკე
ერისთავი’’(III– კარი, I– თავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(II–თავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(II–თავი
,,თორნიკე ერისთავი’’(III_IV–თავები)
,,თორნიკე ერისთავი’’(IV_V თავები)
,,თორნიკე ერისთავი’’(V–თავი)
შემაჯამებელი წერა N 7
,,თორნიკე ერისთავი’’(VIთავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(IV –კარი I–თავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(II თავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(III თავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(IV–თავი)
,,თორნიკე ერისთავი’’(ტექსტი მთლიანად)
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
28.03
29.03
1.04
2.04
3.04
04.04
05.04
08.04
09.04
10.04
11.04
12.04
15.04
16.04
17.04
18.04
|
||
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
23
24
25
1
2
3
4
5
|
აკ,წერეთლის
,,თორნიკე ერისთავი’’ და გიორგი მთაწმინდელის,, იოანეს და ექვთიმეს ცხოვრება’’
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა განხილვა
ვისწავლოთ გზამკვლევის შედგენა
,,ათონი’’(გზამკვლევი)
ენა: დარგობრივი ლექსიკა,შედგენილი ტერმინები
,,ათონი’’(გზამკვლევი სამეცნიერო– საინფორმაციო ტექსტი)
ენა:დარგობრივი ლექსიკონები,შედგენილი ტერმინები
,,ათონი’’(გზამკვლევი სამეცნიერო– საინფორმაციო ტექსტი)
,,ათონი’’(გზამკვლევი სამეცნიერო– საინფორმაციო ტექსტი)
,,ათონი’’(გზამკვლევი სამეცნიერო– საინფორმაციო ტექსტი)
|
1
1
1
8სთ
1
1
1
1
1
|
19.04
22.04
23.04
24.04
25.04
30.04
1.05
02.05
|
ქარ.VII.1,2,3,4,
5,7,8,9,10,11,
12,13,14.
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
6
7
8
9
1
2
3
4
5
6
7
|
პარაგრაფის
განხილვა
შემაჯამებელი წერა N 8
პროექტის გაცნობა –განხილვა
პროექტის გაცნობა–განხილვა
ვიცით თუ არა სავეფხისტყაოსნე წერა–კითხვა
ოტია იოსელიანი–,,ჩემი ვეფხისტყაოსანი’’
(კითხვის სტრატეგიები)
ოტია იოსელიანი–,,ჩემი ვეფხისტყაოსანი’’
ოტია იოსელიანი–,,ჩემი ვეფხისტყაოსანი’’
,,ვეფხისტყაოსანი’’–,,თათბირი ფრიდონისა’’
,,ვეფხისტყაოსანი’’–,,თათბირი ავთანდილისა’’
,,ვეფხისტყაოსანი’’–,,თათბირი ტარიელისა’’
,,ვეფხისტყაოსანი’’–,,თათბირი
ტარიელისა’’
|
1
1
1
1
10სთ
1
1
1
1
1
1
1
|
03.05
6.05
7.05
8.05
9.05
10.05
13.05
14.05
15.05
16.05
17.05
20/05
|
ქარ.VII.7,8,9,10,11,12,13,14.
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
8
9
10
1
2
3
4
5
6
|
,,ვეფხისტყაოსანი’’
ნართანიანი მრავლობითი პოემაში
პარაგრაფის შეჯამება
წერითი დავალებების კითხვა –განხილვა
სიბრძნის
ძიებაში
სულხან–საბა ორბელიანი ,,უნაღვლოთა მძებნელი’’
ენა: ,,თურმე ,,თურმე’’
,,უნაღვლოთა მძებნელი’’
ვაჟა–ფშაველა–,,კლდემ მხოლოდ ერთხელ თქვა’’
ენა:მსაზღვრელ–საზღვრული
ვაჟა–ფშაველა–,,კლდემ მხოლოდ ერთხელ თქვა’’
ვაჟა–ფშაველა–,,კლდემ მხოლოდ ერთხელ თქვა’’
პარაგრაფის შეჯამება
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
21.05
22.05
23.05
24.04
27.05
28.05
29.05
30.05
31.05
|
ქარ.VII.7,8,9,10
|
|
N
|
გაკვეთილის თემის შინაარსი
|
საათების რაო–ბა
|
ჩატარე–
ბის თარიღი
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შენიშვნა
|
1
2
3
4
5
|
გამეორება
შემაჯამებელი წერა N 9
გამეორება
გამეორება
გამეორება
გამეორება
|
1
1
1
1
1
|
5სთ
03.06
4.06
5.06
6.06
7.06
10.06
11.06 12.06
13.06 14.06
|
თემატურები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment